איך להשיג עור זוהר

איך להשיג עור זוהר

LIQUICK - Liquid Multi-Effect Dead Sea Mud Mask

 יופי בחמש דקות.

את בטח מכירה את זה....עבודה, משפחה, תחביבים, הזמן ממש טס מהר ולעתים אנו מוצאות את עצמנו במירוץ מטורף.

הדבר יוצר לנו בעיה כפולה, מצד אחד פתאום אנו מגלות שהפנים שלנו עייפות ומותשות חסרות חיוניות, ממש לא המראה הזוהר שהיינו רוצות, ומצד שני אין לנו זמן להקדיש לטיפול כמו שצריך כדי להחזיר לעצמנו את המראה הרענן.
בדיוק בשביל אורך החיים העמוס הזה נועדה מסיכת LIQUICK של "פרומיס" שמבטיחה לנקות. בניגוד למסכות הכבדות של פעם, כבר לא צריך להסתובב בבית במסכות מכבידות או להמנע מלגעת בשום דבר ואפשר להיות מוכנות ליציאה במהירות שיא.
למסיכה כמה וכמה תכונות ייחודיות. בראש ובראשונה המסיכה היא נוזלית ולא משחתית, מה
שאומר שקל למרוח אותה בעזרת הספוגית המצורפת, והיא נמרחת באחידות ולא יוצרת מראה "שפכטל" מה שהוא אותה חסכונית בחומר וקלת משקל. קלילות הרכיבים במסכה לא מייבשים ולא גורמים להרגשת "התאבנות" כמו שהכרנו בעבר, וספוגית המריחה קלה לשימוש ולניקוי.
חמש הדקות של המסיכה הן זמן מצוין לקרוא את רשימת הרכיבים המשובחת.
המרכיב הראשון הוא בוץ ים המלח, כולנו יודעות על היתרונות הבריאותיים של ים המלח ועל השפעת הבוץ הייחודי שלו שמכיל הרבה מינרליים טבעיים. בין השאר בבוץ ים המלח יש ריכוז מלחים ברמה גבוהה שהופך אותו לאנטי בקטריאלי, מה שמצויין להגנה על העור מפני חיידקים.
בבוץ יש גם גופרית שהיא בעלת תכונות ייבוש וסופחת אליה לכלוך, הפרשות ושומנים שהעור "משחרר" בבלוטות החלב- ה"שחורים".
מרכיב נוסף ויעיל במיוחד הוא הגליצרין שמצטיין באגירת מים ובכך מטפל בכל שטח יבש וחסר חיים. הגליצרין הוא חומר אורגני כך שהוא גם לא מעורר אלרגיות.
שמן חוחובה מופיע אף הוא, שהרכבו דומה מאד לעור הטבעי שלנו, מה שמאפשר לו לחדור עמוק מבלי להשאיר תחושה שמנונית. שמן החוחובה מכיל כמות גדולה של חומצות שומן חשובות, וויטמין, מה שמעולה לפעולת אנטי אייג'ינג והזנה של העור. אלה וויטמינים ומינרלים שעושים פלאים לעור כמו שיפור הגמישות, הפחתת עומק הקמטים, טשטוש צלקות וסימני מתיחה.
כל המרכיבים הללו גורמים לכך שבתום חמש דקות לאחר הסרה קלילה, העור פשוט חוזר לחיים. הנקבוביות מכווצות, השומן המיותר והמכביד נעלם, העור רך למגע וחלק, ועל כל שטח הפנים משתלטת תחושת נקיון וטוהר.
המסיכה מתאימה לכל סוגי העור, בדגש מיוחד על בעלות עור שמן, עור הסובל מאקנה או עור מעורב (באזור הטי השמן). היא מצויינת לשימוש גם כשמסירים את האיפור ורוצים עור נקי לסיום היום, וגם בבוקר, אפילו כשמאד ממהרים, חמש הדקות של המסיכה יעזרו למריחה אחידה של מייקאפ ולעמידות טובה יותר של האיפור לכל היום.
מצויינת גם לעור בוגר ואינה מכבידה! תהנו מחמש דקות של הפסקה מועילה!

השאירי תגובה

התגובות עוברות בדיקה לפני פרסומן

Sale

Unavailable

Sold Out