בלוג

סרום מנגו - כל מה שאת צריכה לדעת

קראי עוד

על מחסום העור שמעת?

קראי עוד

קרם להבהרת עור הפנים – קרם פילינג ללילה Ultimate

קרם הלילה "יוגורט הפירות" הוא קרם פילינג לילה אשר פותח במיוחד לאקלים הארץ ישראלי. הוא מסייע לחדש את עור הפנים ותורם לקבלת גוון עור בהיר ואחיד. קרם להבהרת העור בפנים, זמין עכשיו לקנייה מקוונת ובמשלוח ללא עלות.

קראי עוד

קרם עיניים מומלץ – לגיל 30, 40, 50 ולצעירות

קרם העיניים של promise מותאם במיוחד לאקלים הישראלי ולמריחה באזורים הרגישים ועדינים של הפנים. הקרם במרקם קליל וקטיפתי, בעל ריח ממכר ויעילות מוכחת. עכשיו ניתן לרכישה בחנות האתר שלנו.

קראי עוד

קרם פילינג לפנים – קרם ULTIMATE

קרם "יוגורט הפירות" הוא קרם פילינג פעיל למריחה במשך הלילה. התכשיר מסייעה לחידוש עור הפנים ותורם להבהרה ולמראה אחיד של גוון העור. ניסית את המוצר ולא אהבת? תקבלי החזר מלא.

קראי עוד

קרם עיניים מומלץ

קרם עיניים הוא אינו סתם עוד קרם, הוא צריך להיות מותאם לעור העדין סביב העין ולהעניק לאזור מראה רענן וצעיר. ב-promise השקנו קרם עיניים מעולה המבוסס על פורמולה שהורכבה משילוב חומרי גלם משובחים במטרה להגיע לתכשיר הטב ביותר עבור עור הפנים שלכן.

קראי עוד

קרם פנים לעור יבש – FRESH 24-7

האקלים הארץ ישראלי מצריך תחזוקה של שגרת טיפוח על מנת לשמור על מראה עור צעיר ורענן. כדי לעזור לכן לשמור על עור הפנים השקנו ב-promise קרם פנים לעור יבש במיוחד, אשר ניתן למריחה 24/7.

קראי עוד

על היתרונות של קרם עם חומצה היאלורונית

מחפשים קרם חומצה היאלורונית מומלץ? במותג הקוסמטיקה המוביל PROMISE מציעים קרמים מומלצים ואפקטיביים שעושים את כל ההבדל. מוצרינו כוללים קרם לחותHyaluronic, קרם פנים FRESH 24-7, קרם ממצק Ultimate, וקרם פילינג לילה ULTIMATE. אנו מציעים עבורך קרם עם חומצה היאלורונית מחיר משתלם במיוחד.

קראי עוד

המלצות על קרם לחות לעור שמן ובעייתי

סובלים מעור פנים שמן ובעייתי? מחפשים המלצות לקרם לחות לעור שמן? כדאי שתכירו את תכשירי הלחות לפנים לעור שמן של המותג המוביל PROMISE, הכוללים בין היתר את קרם הפניםFRESH 24-7 ואת קרם הלחות HYALURONIC.

קראי עוד

קרם הגנה לפנים 50 spf מומלץ להגנה על העור

כידוע, מזג האוויר הים תיכוני של ארצנו אינו בריא לעור הפנים ויש להגן עליו עם קרם איכותי בעל מקדם הגנה גבוה. למען מטרה זו המותג המוביל PROMISE מציע קרם הגנה לפנים 50spf PROTECT & GO.

קראי עוד

מסכת פנים לשימוש ביתי לעור זוהר במיוחד

בואו להכיר מסכת פנים ביתית לפנים זוהרות במיוחד. הכנסי לאתר- Promise Cosmetics והכירי מסכה ביתית לפנים לעור זוהר מטוהר ונקי לקנייה אונליין, משלוח עד הבית.
קראי עוד

מסכה ביתית לניקוי הפנים באופן עמוק ויסודי

עור הפנים שלנו חשוף לזיהום ולכלוך לכל אורך היום. בין היתר העור מתלכלך מאבק ופיח שיש באוויר וכן משכבות של איפור שאנו מורחות עליו מידי יום, משמן בישול וחומרי ניקוי ועוד. כפועל יוצא מכך יש חשיבות רבה לשמירה על ניקיון העור לא רק עם פעולות יומית של קצף או נוזל ניקוי אלא גם עם פעולות עומק של ניקוי יסודי באמצעות מסכה לניקוי הפנים האפקטיבית, כמו של המותג PROMISE.
קראי עוד


Sale

Unavailable

Sold Out