קרם פנים לעור יבש – FRESH 24-7

האקלים הארץ ישראלי מצריך תחזוקה של שגרת טיפוח על מנת לשמור על מראה עור צעיר ורענן. כדי לעזור לכן לשמור על עור הפנים השקנו ב-promise קרם פנים לעור יבש במיוחד, אשר ניתן למריחה 24/7.

שם המשחק – חומרי גלם מעולים
פורמולת הקרם המיוחדת מבוססת על שילוב חומרי גלם משובחים אשר מקורם במעמקי המדבר. הקרם כולל רכיבי-על המופקים מעלי צבר וניצני צלף ומכיל בין היתר; שמני חוחובה, סקוואלין וחמאת שיאה. שילוב הדברים תורם להזנה וריכוך של העור, מסייע למיצוק המרקם ולטשטוש של קמטים מעיקים ומעניק לך הרגשה זוהרת ונעימה מסביב לשעון. התכשיר אינו מכיל פראבנים או רכיבים מן החיי ואינו נוסע על בעלי חיים.

אופן השימוש
השימוש בתכשיר דומה לשימוש רגיל בקרם פנים, אך הוא ניתן לשימוש רציף ללא הגבלת כמות או תדירות. השימוש אפשרי בכל שכבות הגיל, לכל סוגי העור ויעיל באותה מידה לשני המינים. התכשיר בעל מקרם קטיפתי וריח ממכר, שימוש יומיומי בו יסייעה לך בהחזרה של מראה רך וגמיש 24/7.

Promise – קרם לחות לעור יבש
אנו גאים להיות חברת תכשירי הקוסמטיקה בעלת תכשירים המכילים פורמולות ייחודיות וכאלה שיעילותם מוכחת. המוצרים שלנו, כולל קרם הפנים FRESH 24-7, זמינים לרכישה מקוונת ולמשלוח ללא עלות. רכשתם ולא אהבתם? לא תשלמו. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר דרך המספר: 03-652-8787.


השאירי תגובה

התגובות עוברות בדיקה לפני פרסומן

Sale

Unavailable

Sold Out