איך להשיג עור פנים חלק

איך להשיג עור פנים חלק

שואלות את עצמכן איך להשיג מראה עור פנים חלק? במותג PROMISE תזכו למענה שלם עם מגוון מוצרי טיפוח מהירים ויעילים שיעניקו לכן מראה עור פנים רענן, זוהר וחלק. לפניכן כמה מוצרים של המותג שיעניקו תשובות מספקות לשאלה: איך להשיג מראה עור חלק.

מסכת פנים נוזלית מבוץ ים המלח

התשובה לשאלה איך להשיג פנים חלקות מתחילה בטיהור וניקוי עור הפנים באמצעות מסכות עשירות במינרלים ורכיבים טבעיים. לצורך זה אנו מציעים לכן את מסכת הפנים הנוזלית LIQUICK שמתאימה לכל סוגי העור, קלילה ומהירה לשימוש, מסייעת במניעת פצעונים, ומותירה תחושה קטיפתית תוך 5 דק' בלבד.

מדובר במסכה שנמרחת בקלילות, אינה מכבידה על הפנים ומכילה תערובת מינרלים ייחודית מבוץ מים המלח התורמת לניקיון וטיהור העור. בנוסף המסכה מכילה תמצית אלוורה שסופחת לחות ושמן חוחובה המחליק את מרקם הפנים. התוצאה המתקבלת לאחר הורדת המסכה הינה מראה עור רענן, חלק, גמיש, רך ונעים למגע.

קרם לחות עם חומצה היאלורונית

מלבד שימוש שוטף במסכת פנים איכותית, תשובה נוספת לשאלתך – איך לקבל מראה עור פנים חלק וזוהר מבוססת על הצורך בהזנת העור בלחות ובבחירה בקרם לחות איכותי ואפקטיבי. למשל, קרם לחות HYALURONIC שלנו מכיל חומצה היאלורונית בריכוז גבוה אשר סופחת אליה כמויות אדירות של מים ומרווה את עור הפנים בלחות מקסימלית. למעשה, כבר לאחר שימוש ראשון בקרם הלחות תרגישו ותראו את ההבדל, עם עור פנים מלא לחות, רענן, חלק וקורן לאורך זמן.

לא לצאת מהבית בלי קרם הגנה

לצד שימוש בקרם לחות התשובה לשאלה איך להשיג פנים חלקות ממשיכה גם כשיוצאים מהבית, עם הגנה מרבית מפני נזקי סביבה, מזג אוויר והשמש הפוגמים בעור ומאיצים את הזדקנותו. למטרה זו אנו מציעים לכן קרם הגנה PROTECT & GO עם מקדם הגנה SPF 50, המשמש גם כקרם לחות. זהו קרם הגנה אפקטיבי המעניק הגנה מקסימלית לעור הפנים שלכן מקרני השמש UVA ו- UVB, בעל מרקם קליל ולא שומני, נספג במהירות, אינו מותיר מעטה לבן ומשמש בסיס מעולה לאיפור. הנוסחה הייחודית תורמת לשיפור ההיגיינה על פני העור, מועשרת ברכיבי מפתח פעילים ונוגדי חמצון כמו, פרופוליס, אכינצאה, יערה ואצת דונליילה, ויטמין C, E וניאצינמייד.

מגוון פתרונות נוספים

למותג PROMISE יש עוד מגוון פתרונות שיעזרו לך להשיג מראה פנים חלק, אשר הבחירה ביניהן משתנה בהתאם לצרכים והעדפות אישיות של כל אחת. כמו כן, לרשותכן עומד צוות החברה שישמח לסייע ולייעץ בבחירה מתאימה של מוצרים עם רכיבים טבעיים שיעניקו לכן מראה עור רענן, חלק וזוהר. למשל, קרם לחות קליל ויעיל המעניק פתרון ייעודי לעור הדק המקיף את העיניים והשפתיים. הקרם נספג במהירות, מעניק נפח ומילוי טבעי באזורים עדינים אלו ומסייע בטשטוש קמטוטים וקמטים. בנוסף, עבור הלילה, תוכלו לעשות שימוש בקרם פילינג ULTIMATE פעיל המכיל חומצות פירות אלפא שמבהירות, מחליקות ומחדשות את העור.

הזמנת תכשירים וקרמים לעור הפנים

הזמנת תכשירים וקרמים יעילים המסייעים בהשגת מראה עור פנים חלק מוצעת בקלות ובבטחה ישירות דרך אתר האינטרנט של המותג. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם PROMISE בטלפון 03-6528787


השאירי תגובה

התגובות עוברות בדיקה לפני פרסומן

Sale

Unavailable

Sold Out