מסכת פנים לשימוש ביתי לעור זוהר במיוחד

מסכת פנים לשימוש ביתי לעור זוהר במיוחד

מבקשת ליהנות מאור פנים מואר, רענן וזוהר? כדאי לך להכיר את מסכת הפנים הנוזלית של PROMISE. מדובר במסכה עם חומרים טבעיים לפנים זוהרות, ייעודית לשימוש ביתי, שכבר אחרי השימוש הראשון תשפר באופן ניכר את חזות עור הפנים שלך. מסכה לעור זוהר תוכלי להזמין און ליין ישירות דרך אתר המותג ולקבלה לכל כתובת במשלוח חינם עד הבית.

מסכה לפנים רעננות וזוהרות

מסכת פנים נוזלית של פרומיס מאפשרת לקבל עור פנים זוהר בזכות שילוב של מספר פעולות, הכוללות בין היתר:

  • המסכה מסייעת בניקוי וטיהור העור, מניעת פצעונים וניקוי רעלים, וכן היא סופחת עודפי שומן וכך מותירה את עור הפנים נקי, רענן וזוהר.
  • המסכה מכילה מינרלים טבעיים מבוץ של ים המלח המסירים מהעור של הפנים תאים מתים ותורמים לשיפור מרקמו של העור והיותו רך, אחיד וזוהר.
  • המסכה עשירה ברכיבים פעילים ממקורות טבעיים שמשאירים את עור הפנים קורן ומלא בחיות.
  • שמן חוחובה ותמצית אלוורה שיש במסכה מזינים עור הפנים עם שפע של לחות שמעניקה לו מראה חלק ורענן.

 

מסיכה פשוטה לשימוש

לצד היותה מוצר אפקטיבי, השימוש במסכה ביתית לעור זוהר של פרומיס פשוט ליישום. כל שיש לעשות הוא לנער היטב את הבקבוק של המסכה, למרוח את תכולתה על גבי ספוגית מסיליקון ולהניח בקלות על גבי עור הפנים באופן שיכסה את כל העור בשכבה אחידה ולהיזהר שלא למרוח על אזור העיניים. כעת יש לחכות בין חמש לעשר דקות לכל היותר, ולבסוף לשטוף את המסכה במים פושרים.

הזמנת מסכת פנים לעור זוהר

הזמנת מסכת פנים לעור זוהר במיוחד מוצעת בבטחה באתר האינטרנט של המותג. כמו כן לביצוע הזמנות ולמידע נוסף וייעוץ מקצועי צרו קשר עם PROMISE בטלפון 03-6528787.


השאירי תגובה

התגובות עוברות בדיקה לפני פרסומן

Sale

Unavailable

Sold Out