קרם להבהרת עור הפנים – קרם פילינג ללילה Ultimate

קרם הלילה "יוגורט הפירות" הוא קרם פילינג לילה אשר פותח במיוחד לאקלים הארץ ישראלי. הוא מסייע לחדש את עור הפנים ותורם לקבלת גוון עור בהיר ואחיד. קרם להבהרת העור בפנים, זמין עכשיו לקנייה מקוונת ובמשלוח ללא עלות.

איך זה עובד?
הקרם הוא קרם לילה פעיל המורכב מחומצות פרי המופקות מקנה סוכר, פירות הדר, אוכמניות ומייפל בשילוב של ויטמין B3. התרכובת המיוחדת מקלפת בעדינות את תאי העור המתים ומסייעת בחידוש שלהם. פעולה זו מסייעת להבהיר ולעדן כתמי פיגמנטציה שונים. בנוסף מריחת הקרם במשך הלילה תורמת לטשטוש סימני פצעונים והרגעה של עור אדמומי.

הקרם האידיאלי
מעבר לתרומה של הקרם לעור הפנים, הוא גם בעל ריח נפלא ומרקם קליל ונעים אשר נספג בקלות. הוא אינו מכיל רכיבים מן החיי, אינו נוסה על בעלי חיים וללא פראבנים. שילוב הדברים מביא ליצירת הקרם האידיאלי. אנו בטוחים ביעלות הקרם ומציעים 100% אחריות, לא אהבת? – לא שילמת.

Promise – איכות חסרת פשרות
קרם הפילינג להבהרת עור הפנים זמין לרכישה מקוונת באתר, כמו גם עוד עשרות מוצרים מובחרים אשר יסייעו לך לשמור על שגרת טיפוח מועילה ומהנה. כל מוצרי הטיפוח מיוצרים על ידינו מה שמבטיח שמירה על סטנדרט יצור גבוה ומתן המוצרים האידיאליים עבור קהל הלקוחות שלנו. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר דרך מספר הטלפון 03-652-8787.


השאירי תגובה

התגובות עוברות בדיקה לפני פרסומן

Sale

Unavailable

Sold Out