קרם עיניים מומלץ – לגיל 30, 40, 50 ולצעירות

אוגוסט 31, 2021 1 קרא פחות

קרם העיניים של promise מותאם במיוחד לאקלים הישראלי ולמריחה באזורים הרגישים ועדינים של הפנים. הקרם במרקם קליל וקטיפתי, בעל ריח ממכר ויעילות מוכחת. עכשיו ניתן לרכישה בחנות האתר שלנו.

איך הוא עובד?
פיתחנו את תרכובת הקרם בצורה כזו שתתאים במיוחד למריחה באזורים העדינים של הפנים כמו אזור העיניים והשפתיים. הקרם מעניק לחות מרבית, ממצק ומחליק את העור. בנוסף, מעניק מילוי טבעי לאזורים בפנים בהם נוצרים קמטים, מה שנותן לעור מראה צעיר, חלק ובריא. התכשיר מיוצר על ידי promise מה שמבטיח פיקוח צמוד על איכות המוצר ושמירה על סטנדרט ייצור גבוה.

למי מיועד הקרם?
הקרם מתאים לשימוש בכל שכבת גיל ולכל סוגי העור. הוא ניתן למריחה בכל שעות היום, כאשר הוא נספג במהירות בעור מה שהופך אותו גם לבסיס מעולה לאיפור יציב. פורמולת הקרם מותאמת לאקלים הישראלי והשימוש בו מהנה וממכר במיוחד.

Promise – תכשירים שעובדים בשבילכם
בנוסף לקרם העיניים תוכלו למצוא באתר החנות מוצרי טיפוח נוספים אשר ישלימו עבורכם סט מושלם לשגרת טיפוח ויופי מהנה ויעילה. אצלנו ב-promise לוקחים ברצינות רבה את יעילות המוצרים שלנו, אנו משווקים רק תכשירים בעלי פורמולה מושלמת ומוכחת. ניסית את המוצר ולא אהבת? תוכלי לקבל את כספך בחזרה. לבירור פרטים נוספים ניתן ליצור קשר בעזרת מספר הטלפון: 03-652-8787.


השאירי תגובה

התגובות עוברות בדיקה לפני פרסומן

Sale

Unavailable

Sold Out